czynności, które należy wykonać:
- sprawdzić czy program jest z naszego pakietu, zgodnie z umową
- sprawdzić czy poprawnie włożony jest moduł CI, zgodnie z instrukcją TV. Przy poprawnej instalacji nie występują komunikaty o błędach.
- ustawić się na dowolnym programie kodowanym i poczekać ok. 20 minut na automatyczne przekazanie uprawnień.
b) Abonent posiada dekoder
Należy wysunąć i ponownie wsunąć kartę. Karta znajduje się z tyłu dekodera.
Należy sprawdzić poprawność włożenia karty smart. Karta znajduje się wewnątrz modułu CI lub z tyłu dekodera. Karta powinna być włożona tak, jak przedstawiono na na rysunku poniżej.
Moduł CI i karta smart
W przypadku dekodera wkładamy kartę chipem skierowanym w górę.
Miejsce na kartę smart
Sprawdzić podłączenie kabla antenowego wraz z wtyczkami i gniazdami. Jeśli problemy występują nadal skontaktować się działem technicznym nr tel. 600218218 lub 608630158.
W przypadku gdy korzystamy z dekodera należy sprawdzić czy telewizor przełączony jest na odpowiednie wyjście HDMI, jeżeli do odbioru wykorzystujemy telewizor wraz modułem CI, sprawdzamy poprawność podłączenia kabla antenowego.
Należy wyłączyć dekoder z prądu i włączyć ponownie (wyjąć wtyczkę zasilania).
2020-12-15
Zmieniliśmy Politykę Prywatności. Przeczytaj dostosowaną do zmian w prawie ochrony danych osobowych Politykę Prywatności. Na niniejszej stronie wykorzystujemy pliki cookies oraz technologię local storage, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Korzystając ze strony zgadzasz się na zapisywanie plików cookies w pamięci urządzenia zgodnie z ustawieniami przeglądarki.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności